Header Ads

header ad

Ruhsa'dan İnciler

Blog İsmi: Ruhsa’dan İnciler

Kategori: Güncel konular ve Uzak doğu dizileriyle ilgili (kişisel blog)

Blog Linki: https://ruhsa.blogspot.com.tr/

Blog içeriğinden bir yazı:

100 Days My Husband dizisinin konusuna şuraya tıklayarak ulaşabilirsiniz diyerekten dalıyorum mevzuya gardaşlar.
Ankarada dura dura iyice Ankaralıdan daha Ankaralı olacağım bu gidişle sjsjs 😁.

ruhsadan inciler blog
Başrollerini Exo D.o ve benim Suspicious Partnerle gözüme giren Nam Ji Hyun paylaşıyor.Eğer konuyu okuyarak buraya geldiysen bir konuya bak derim bu arada!.İlk konusunu okuduğumda basitliğinden dem vurduğum bu dizi için baya bir yanılsamalar yaşadım nasıl Suho'nun dizisi bir beklentileri karşılayamadıysa buda öyle olur kafasıyla bir bakmak istedim.Aaa birde ne göreyim düşüncelerimin tam tersi bir dizi çıktı ortaya hem eğlenceli hem romantik.Önyargı neymişşşş çok kötüüü bişeymişşş !!!.
ruhsadan inciler
İkilinin uyumu gayet yeterli ne çok öne çıkan bir durum vardı ne çok kötü birbirlerine uyumlu bu çiftimiz standartları yakalamışlar benim gözümde.

Hikayenin akışı D.o'nun hafızasını kaybettikten sonraki gelişen süreç o kadar güzeldi ki özellikle Nam Ji Hyun'un hala Bogçuna (Aptal demek) hala kulağımdan gitmiyor.İkilinin evlenmesi evlendikten sonra komşularıyla ilişkileri hikayede herkese tek tek değinilmesi, Nam Ji Hyun'un abisinin sonuna kadar kötü kalmayıp onları koruması dizinin güzel yanlarındandı😍.
ruhsadan inciler

D.o'nun saraydaki karısının yaptıklarıda kar kalmadı ee ne demişler, ne edersen kendine edersin bunun yanında kötülüğün vücut bulmuş hali olan Erol Taş a bile taş çıkartacak Erol taş a ceket ilikletecek olan kötünün kötüsü Kayınbaba da hak ettiğini bulmasaydı gözümüz açık giderdi vallah💁.
Diziyi izlerken o kadar dalmışım ve keyifle izlemişim ki replik almayı unutmuşum.(Gerçi bu replik konusu çok karışık sevmediğim bir yapımı sevmediğim için repliklerini almıyorum sevdiğim bir yapımıda çok sevdiğim akışı bozmak istemediğim için alamıyorum.Bu çelişki beni öldürüyor a dostlarrrr).
ruhsadan inciler
Neyse bu ufak halka serzenişten sonra şunu mutlaka eklemek istiyorum komedisi, aksiyonu, dramı ve romantikliğiyle çok dengeli bir diziydi.
Hani eski zamanlarda geçiyor bişi çıkmaz bu diziden demeyin (ben öyle demiştim).Oturun izleyin aşırı eğlenceli aşırı aşık bu ikiliye bayılacaksınız ohhhoo


Blog Tanıtımı


Ruhsa Kim?
‘’Deli mi bu kız, ne biçim isim bu böyle ‘’ dediklerinizi duyar gibiyim Kimmiyim ben adım merve ön lisans çocuk gelişimi bölümünden mezun 23 yaşında içsesinden o kadar çok sıkılmış ki artık yeter diyip yazmaya soyunmuş bir kız.

Nerden çıktı bu blog işi?

Hayatta her şeyin bir sırası var işte nasıl derseniz dinleyin şimdi; ben bloğumu 2013 yılında açmama karşın hiçbir yazı resim paylaşımı yapmadım sonrada zaten sonraları bir blog kurduğumu bile unuttum. Ama bir gün (2017 Eylül) kardeşimin sofrada +Senin bir bloğun vardı ne oldu ona demesiyle. Benim aklımda bir şimşek çaktı resmen. Evet ya benim bir bloğum vardı ne oldu ona bir bakayım edeyim derken aradan 2,5 ay geçmiş oturmuş burada tanıtım yazısı yazarken buldum kendimi.


Bloğum genel hatlarıyla Uzakdoğu ve Güney Kore Dizi film sektörüyle ilgili.

Neden Uzak Doğu yâda neden Güney Kore?

ruhsadan inciler blog tanıtımı


Bunu bazen bende düşünüyorum nerden geliyor bu sevgi bu çekikleri sevme sevdası hemen anlatayım;

Sene 2009 falan işte TRT de bir dizi yayınlanıyor gözleri çekik mi çekik yakışıklı oğlanlar güzel kızlar var is mide alışılmışın dışında Düşlerimin Prensi diye tabi o zamanlar yaşım küçük internet falan bilmiyoruz. Başladık kız kardeşimle biz bu diziyi izlemeye nasıl sardıysa bu dizi bizi o’ nun başlayacağı zamanlar kanal değişmezdi o derece zaten evde bir televizyon var onada el koyardık anlayacağınız. Neyse benim Güney Kore’yle tanışmam böyle oldu işte daha sonra Düşlerimin prensi haricinde bir sürü dizinin de olduğunu öğrenmemle hayattaki zevklerim değişti resmen Haa! Sadece Güney Kore değil diğer Uzakdoğu dizilerine de merak saldım sonraları. Eee girdik tabi artık bu işin içine efendim bilenler bilir güney Kore sineması öyle bir şey ki bir filmini ya da dizisini izle bir tane daha izlemek istiyorsun sonra bir tane daha bir tane dahaaa… en azından bende öyle oldu. J
Blogger tarafından desteklenmektedir.